Положення "Про добровільну оцінку відповідності"
  • Реєстрація

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Рішенням Ради УФПБ

(Протокол №14 від 19.10.2015 р.)

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Добровільну оцінку відповідності послуг з охорони

 

1. Загальні положення

1.1. Добровільна оцінка відповідності (далі - ДОВ) – це комплекс заходів,  спрямованих на об’єктивне інформування  споживача охоронних послуг про реальний стан суб’єкта охоронної діяльності та його здатність виконувати певні види охоронної діяльності.

1.2. В рамках ДОВ відбувається загальна та профільна оцінка.

1.2.1. Загальна оцінка здійснюється  за наступними напрямками:

- законослухняність;

- відповідальність; 

- наявність необхідної матеріально-технічної бази.

1.2.2. Профільна оцінка здійснюється за видами діяльності суб’єкта охоронних послуг:

- фізична охорона нерухомих об’єктів (ФОН);

- охорона фізичних осіб (ОФО);

- пункт централізованого спостереження (ПЦС);

- групи швидкого реагування (ГШР);

- охорона рухомих об’єктів (ОРО);

- інкасація та супроводження (ІС).

1.3. Суб’єктом ДОВ є Українська Федерація професіоналів безпеки (УФПБ). Безпосередньо ДОВ здійснює експертна група, склад та чисельність якої визначається президентом УФПБ в залежності від обсягів роботи та видів діяльності, що оцінюються.

1.4. Для замовлення загальної та професійної оцінки суб’єкт охоронної діяльності (далі –Замовник) звертається до суб’єкту ДОВ. 

У заяві вказується: 

- назва суб’єкту;

- бажані дати проведення ДОВ;

- напрямки профільної оцінки;

- інша інформація на розсуд Замовника.

1.5. Суб’єкт ДОВ має право відмовитися від проведення оцінки, керуючись власними переконаннями і без пояснення причин. 

1.6. За результатом ДОВ кожен експерт підписує форму оцінки, в якій вказує відповідністьЗамовника загальним та профільним критеріям послуг охорони.

1.7. Під час проведення ДОВ експерти мають право (за згодою Ззамовника) користуватись приладами аудіо- та відеофіксації, спілкуватись зі співробітниками та клієнтами, робити відеоролики та відеофільми, також експерти мають право вивчати документи, які надійшли до членів групи із інших джерел після оголошеного початку ДОВ.

1.8. Після ознайомлення з формою оцінки голова групи заповнює узагальнену форму, в якій вказує загальні висновки оцінки відповідності послуг з охорони, та складає Акт добровільної оцінки відповідності, який підписують усі експерти.

1.9. Кожен експерт має право висловити в Акті окрему думку.

1.10. Після підписання з Актом ознайомлюється керівник суб’єкта охоронної діяльності.

1.11. Заявник отримує Сертифікат відповідності послуг охорони (затверджується Президентом УФПБ).

1.12. Оригінали документів, пов’язаних з перевірками ДОВ, реєструються та зберігаються в УФПБ. Члени УФПБ за згодою президента УФПБ та Замовника можуть ознайомитись з даними матеріалами. Матеріали перевірки, які можуть бути опубліковані в засобах масової інформації,письмово узгоджуються Замовником.

1.13. Усі витрати, пов’язані з проведенням та оприлюдненням ДОВ, несе Замовник.

1.14. Термін проведення ДОВ, в тому числі, повторної ДОВ, не регламентується і  залежить виключно від бажання Замовника.

 

2. Інформаційне супроводження ДОВ

2.1. Інформаційним партнером УФПБ з питань проведення ДОВ є інформаційне бюро «Сек’юріті Юей» (за погодженням із Замовником ДОВ). 

2.2. Оприлюднення загальних результатів ДОВ здійснюється на офіційному сайті УФПБ, офіційних сторінках ДОВ в мережах Facebook і Security-contact, та, за погодженням із Замовником, на партнерських ресурсах.

2.3. У разі, якщо Заявник відмовився від оприлюднення результатів ДОВ, про це повідомляється на офіційних ресурсах, які вказані у п.2.2. В цьому випадку експерти знищують (або повертають Замовнику) отриману ними під час ДОВ інформацію, що міститься на електронних носіях. 

 

3. Загальна оцінка

3.1. Законослухняність.

3.1.1  Позиції ДОВ за напрямком «Законослухняність». Табл. 1.

 Наявність необхідних ліцензій та сертифікатів.

Відповідність офіційної інформації про компанію Замовника (на сайті, рекламних буклетах тощо) реальному стану речей.

 Прийом на роботу згідно діючого законодавства.

Результати перевірки суб’єкта за останній рік підрозділами державного нагляду (дата останньої перевірки, виявлені пункти порушення Ліцензійних умов, складено протоколів за порушення КУАП,  прийняття рішення згідно протоколу).

 

3.2.  Відповідальність. 

3.2.1 Позиції ДОВ за напрямком «Відповідальність». Табл.2.

Наявність скарг клієнтів.

Наявність діючого договору та практики відшкодування збитків за допомогою страхових компаній.

 

3.3. Наявність  необхідної матеріально-технічної бази.

3.3.1. Позиції ДОВ за напрямком «Наявність матеріально-технічної бази». Табл. 3.

Наявність службових приміщень (власних або орендованих).

Загальна характеристика службових приміщень.

Наявність основних засобів.

Наявність підмінно-резервного фонду.

 

 

4. Профільна оцінка

4.1 «ФОН» – фізична охорона нерухомих об’єктів. Табл. 4.

Відповідність постів охорони штатної кількості охоронників (на момент оцінки).

Наявність документального підтвердження відповідності охоронників кваліфікаційним вимогам.

Наявність цілодобової чергової частини.

Екіпіровка охоронників (Постанова КМУ №97 від 11.02.2013).

Формений одяг.

Офіційний рівень заробітної плати.

 

4.2. «ОФО»  - охорона фізичних осіб. Табл. 5.

Наявність бази навчання охоронців.

Участь в республіканських та міжнародних змаганнях.

Система фізичної підготовки.

 

4.3. «ПЦС» – пункт централізованого спостереження. Табл. 6.

Наявність ПЦС, його місце розташування.

Обладнання ПЦС (аудіореєстрація атмосфери залу, відео спостереження, засоби технічної укріпленності, резервне живлення і т.д.).

Наявність сертифікованих пультів охорони.

Наявність інженерно-технічного персоналу, його кваліфікація.

 

4.4. «ГШР» – групи швидкого реагування. Табл. 7.

Наявність власних (або орендованих) автомобілів для груп реагування.

Умови щодо технічного обслуговування та зберігання ТР.

Наявність відповідної кількості ТР для обслуговування об’єктів за договорами.

Розрахунок кількості а/тр у відповідності до часу прибуття  за сигналом «Тривога».

Обладнанням а/тр засобами радіотехнічного зав’язку, кольографічними схемами, світовими та звуковими  сигналами.

Професійна підготовка охоронників для роботи в ГШР, підтвердження кваліфікації.

Наявність кімнати зберігання зброї та спецзасобів. Документальне підтвердження (дозвіл МВС).

Екіпіровка охоронників ГШР (Постанова КМУ №97 від 11.02.2013).

 

4.5. «ОРО» – охорона рухомих об’єктів. Табл. 8.

Наявність програмного забезпечення для супутникового моніторингу з функцією охорони та супроводження рухомих об’єктів.

Наявність цілодобового пульту супутникового моніторингу та охорони рухомих об’єктів.

Встановлення на рухомих об’єктах сертифікованих технічних засобів системи супутникового моніторингу з функцією автоматичної передачі тривожного сповіщення на пульт моніторингу та охорони рухомих об’єктів.

Наявність договорів на реагування при отриманні тривожного сповіщення з рухомого об’єкту.

 

4.6. «ІС» - інкасація та супроводження. Табл. 9.

Наявність транспорту для проведення інкасації.

Обладнання а/тр. Клас захисту (документальне підтвердження).

Екіпіровка охоронників інкасаторів.

 

S5 Box

Вход

Register

*
*
*
*
*
*

Fields marked with an asterisk (*) are required.